Golf 2011


Alla ungar på gofen. Jag är längst upp till höger..

Igår så gick jag ju ut 9:an, så kommer lite bilder från det imorogn. På kvällen var jag och Frida hos Tessan med Anton, hanna, linn, julia och kim. Vi gjorde inte så mycket speciellt, typ prata och såg på film, men trevligt vare! Sen så ringde vi Böte och så kom han och hämtade oss där runt hav tre och sen åkte jag och frida hem till pappa. Det blev inte att jag och Frida somnade för än typ kl 4, så jag var astrött när jag skulle upp och spela golf kl 9 på morgonen.
Efter golfen så kom anna och hämtade oss och vi åkte ut till farmors stuga och umgicks med henne ett tag. Vi har också idag varit och kollat på våran nya sommarstuga som vi ska köpe med mamma, den är asmysig!
På lördag så åker vi till stockholm och på söndag bör det av till Frankrike. Fan altså, har inte packat väskan än. Jag brukar ju alldit vara i tid tycker jag för att jag inte ska komma för sent, men nu måste jag börja packa faktist. Jag längtar som fan, och tycker att det ska bli jätte mysigt att jag och mamma ska åka iväg själva.
Imorogn och på fredag så blir det också golf på morgonen, så det lär dröja till en sovmorgon..haha.
Men nu ska jag lägga datorn åt sidan och försöka sova, jag måste vara piggare imoron. /Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0