Bild av mig

Sitter uppe i vardagsrummet och bara njter av att allt är klart i skolan. Inga måsten, bara ta de lungt & leva livet. Efter skolan så tog jag och Olivia Engstrand bussen till stan för att fixa massa saker. Vi mötte upp mamma och gick och köpte present till min värdfamilj i Frankrike. Han har hjälpt mig och fixa så mycket med bra boende och så, så jag känner att jag ville ge dem en fin present till när jag och mamma kommer ner om bara två veckor. Så nu är det fixat också! 

Imorgon blir det birsta med Frida Selin. Jag måste hjälpe henne att hitta en avslutningsklännig. Så då blir det att gå igen alla butiker för att hitta en fin klännig till Frida. På fredag så ska jag vara med Amelia och tror vi ska gå och äta någon dag på kina. Det var ett tag sedan nu, så nu får det allt bli av!

Igår blev det ju tyvär inget Desperate Housewives eftersom det åskade, men det går ju som tur är i repris på söndag. Ikväll blir det inga allvarliga ansträgningar, ska gå och lägga mig tidigt. Jag är hur jäkla trött som hellst!

/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0