-

Ledsen kära vänner, men hinner aldrig längre skriva. Nu på sommaren sitter jag inte så mycket vid datorn utan är nästan bara ute. Men ska försöka att skriva när jag får tid. Men jag lovar att jag ska komma igång nu igen när skolan börjar. Iaf som sagt så har jag varit i Frankrike och i Göteborg under sommarn som varit. Har också varit på gatufesten såklart, och nu börjar det fyra veckor fram över som jag ska jobba. Men jag jobbar bara vardagar, som tur är.
Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå snbbare för ska åka till golfen nu snart och spela en runda tillsammans med Filip. Haha seriöst, han kommer att få en rolig kväll iaf för att han kommar att få skratta åt mig hela tiden när jag missara bollen.
ha det bra så länge så ska jag skriva så fört jag får möjlighet!
Kaamis ♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Haha jag skrattade väl ingenting när du slog, blev ju faktiskt imponerad av många slag, sen att jag skrattade mycket tack vare grymt härligt sällskap i övrigt är en annan historia ;)

2011-07-20 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0