prao, träna

Idag har vi som sagt haft praktik på Ica maxi med Sofia och Amanda. Har haft riktigt kul nästan hela dan. Fylla på varor, fronta och lite grejs.. men en sak kan jag lova, de kan inte säga att det inte finns någon gurka nu på Ica maxi iallafall, för jag och Amanda har fyllt på gurkor så in åt he.v.te! hehe..
Sedan på lunchen så gick vi upp på max. Och då hade vi alla på oss jobbar kläderna fortfarande så när jag skulle gå och hämta ett sugrör så stog det en gubbe där som sa till mig..
- hurru, du har inga fler koppar att fylla på med?.. jaba, hööö.? nee, altså jag jobbar inte här.
haaaaaahahaha!! vi, höll på att dog av skratt när jag satte mig vid bordet igen och berättade för Sofia och Amanda! haha..

Sen så åkte jag hem till alnö badet och gymmade med olivia och ska ev dit med Alicia och Julia igen imorgon! :)

Har tyvärr inte fått några bilder från helgen än..

Kram kram så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0