Otroligt ont i kroppen,träna..träna!!




Har varit och tränat idag igen på alnö badet, med Alicia och julia. Jag var ju där igår också, det börjar kännas i kroppen att man har börjat träna nu igen.. hehe :P

Idag har jag varit på prao igen på Ica. Det är så sjukt mycket saker som man lyfter upp och ner, hit och dit. Man får otroligt ont i kroppen. Iaf jag.. spec, ryggen. Jag och Amanda har packat upp massor med caffe idag. Jag typ satte mig inne där man ska ställa alla saker och typ kröp på hyllan, och då langade amanda mig alla caffa lådor. blev så sjukt mycket.. Man blir heeelt sluut!! Sedan iaf när klockan började närma mig tre då jag och amanda skulle åka hem, vi kollade på klockan lite för sent så vi fick springa upp och kasta av och på oss kläderna, men vi hann till bussen! :D

Nu måste jag verkligen skärpa mig, jag vill satas på franska betyget!.. ett bra betyg! Så nu måste jag börja plugga på franska provet som är v.6, som jag inte har börjat plugga till änn.. hoppsan! :P

Många kramar
Emelie


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Raring!!

Vad fin ni är på korten tjejer!!

Kram Moster <3

2011-01-27 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0