Inventering..



Idag hade jag lovat mamma att jag skulle hjälpa henne att inventera på butiken i stan. Men när jag vaknade upp imorse så märkte jag att min hals inte var något vidare bra, men orkade inte bry mig så åkte in och hjälpte mamma ändå. Vi kom in ungefär runt halv 12, jag jobbade till 6 och nu är nästan hela butiken klar. Jag skrev ca 15 sidor ur inventeringshäftet.. suck! sjukt mycket saker. Efter ett tag visste man inte ens om det var en kruka eller en lampa som man skulle skriva upp. så jäkla slut i huvudet blev man.
När klockan sedan blev sex så var vi klar och åkte då hem.
Nu orkar jag inget mer så ska äta nu och sedan ligga och slappa och bara ta de lungt.

Au revoir!..
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0