Fest i stugan

Igår var vi ute i stugan med 10 tjejer och hade lite tjejmys. Fick tyvärr inte så många bilder med denna kameran, de flesta hamnade på Olivias kamera.. :P
De sista åkte hem kl ett igår så jag somnade typ två. Kajsa (Alice) sov kvar ute i stugan och var ju såklart vaken myycket längre än mig igår..hehe. När jag vaknade så barättade Alice att jag hade pratat i sömnen, blev faktist inte så förvånad för de brukar jag alltid göra.. hehe :P
Så idag vaknade jag och Alice halv 12, vilket var så skönt att sova  längre (enligt mig) hihi..
Sen åkte vi hem till ön igen och jag och Madde gick ut på en promenad i de härliga vädret och sedan när vi gick in så la Madde och jag oss i soffan och kollade på pippi. Vaknade sedan upp fyra timmar där efter.. Hade visst somnat.. :P

Detta lov tycker jag har varit bra. Bara tigit de lugnt.. jobba lite och varit med vännerna. Såå härligt! Men kan inte fatta att skolan börjar redan imorgon igen! :( nu har man fått tagit de lungt ett tag men sen när skolan börjar så blire tillbaka till vardagen igen..

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0