"Jag heta eme"


Älskade lilla madelene!♥

Idag när vi satt vid middagsbordet så hade jag på mig mitt röda diadem (som ni kan se på bilden). Helt plötsligt tog Madde det och satte det så sitt huvud och sa "ja heta eme" å alla började garva mid matbordet. Såå söt!
När man ta fram kameran så flinar hon upp på engång. Hon ler på alla bilder man tar, hon ler på samma sätt varje gång. jag säger bara, söötunge!

Idag har det bara varit en vanilig skoldag med matte, Franska, svenska, so och biologi. Idag fick vi också reda på vårat prov om första världskriget som vi hade i fredags. Det gick faktist bra, jag är faktist jätte glad över det. Just för att jag fick MVG! :D Nu är det bara musik prover kvar, å det lovar jag att det vill jag inte änns se. Jag tyckte det var så svårt. Så då blir jag glad om jag får G..heheh :)

Ikväll blir det att plugga franska, läsa ur sevnska boken, och biologi. Men först ska jag se på spårlöst. Men då kommer jag börja böla, det gör jag nästan alltid :')...
Ha en härlig kväll, kära vänner!

/Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0