Har inte kraften kvar...




Idag hade vi som sagt hade vi provet om första världskriget, det gick gamska bra måste jag faktist säga. Brukar inte gå så bra på prov, men nu gjorde det. Får väll se hur resultatet blev sen.. :P Vi hade också musik prov idag, som man kanske kan säga att det gick lite mindra bra att göra. Jag skulle ha pluggat lite mer känner jag nu :(

sitter nu och fixar meed lite musik som sedan ska laddas över till I-pod.

I dag orkar jag inte hitta på någe, tänkkte bara sitta hemma å glutta på film å ta det lurre. Men tänkte försöka ännu en gång att få tag på kära Amelia som ej kan svara i telefon. Så hoppas att jag får tag på henne för då har jag bestämmt att jag ska va me henne imorgon efter att jag har jobbat klart.

Ha en otroligt tjevlig kväll alla käraste!♥

/Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0