Jobbat på maxi

Klev upp i morsen som en vanlig skoldag, dvs att jag gick upp kvart i 7. suuck! Så trött var jag att jag inte visste vart jag skulle ta vägen ärligt talat. Men upp var jag helt engelt tvungen att gå för skulle och jobba. Kära pappi har fixat så jag kan jobba en del dagar på helgerna, å såklart käna lite extra bagis som kan va bra å ha. Pengar är ju alltid bra! :D Jag fick dra burar, plocka upp varor och fronta. Var ganska drygt i början, men sen gick det bättre. Jag jobbade från 8.00-14.00 och tog sen bussen hem. Termometern visar på att det är extremt kallt ute idag, men när jag satt och vänta på bussen så tyckte jag faktist inte att det var så farligt kallt...

Anna hade ju beställt hem massa filmer om andra världskriget, jag och pappi såg en igår. Det blev "livet är underbart" jag har redan sett den på skolan men jag tycker att den är såå himla bra!! Å blödig som jag är så började jag ju självklart att böla :') Den slutar så sorligt. Det är en film som jag verkligen kan rekomendera att se, en kärleksfilm!



Ikväll så hade jag ju tänkt att va med Amelia, men hon har någe fel på sin mobil så det kan va lite svårt att  nå henne ibland. Men ska fortsätta ringa, å hoppas på att hon svarar så snart som möjligt :)
Hör kanske av mig mer sen mot kvällningen.
Kramar

/emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0