Glad alla ♥ dag!

♥♥


Glad alla ♥ dag till alla kära läsare!

Om jag skulle berätta hur min dag har sett ut så skulle det låte såhär, först handledning sedan matte, franska,lunch,svenska,so och biologi, så vi slutade tio över tre idag.
Vi har fått en ny lärare i Biologi igen, det är tamefan våran 4:e lärare. Först i sjuan så hade jag Malin, sen i 8:an Britt-inger, å nu så fick vi en ny lärere nu i 9:an som jag tyckte var jätte bra! nä då ska han fan inte vara kvar, då bor han så långt bort och ska jobba som lärare på någon annan skola nu troja. Men nu har vi fått en ny lärare som jag tycker verkar jätte bra, och kunna lära ut bra. å han har jag också i kemi. hoppas fan att han stannar kvar!!

Imorgon på skolan första timmen så ska vi göra brevlådor med Kais. hehe... får väll allt se hur det går! vi ska visa olika sätt på hur man kan göra en brevlåda? hörs mer imorgon..

Nu ropar sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0