En otroligt glad Emelie idag!



Sitter ute i köket nu och lär pappa vilken musik det är man ska lyssna på, hehe .. vilka som är bra ;)

Idag så känner jag mig ovanligt glad, vet inte vraför och vet heller inte vad jag ska göra av med all bra energi på. Jag känner bara att jag är glad i hela kroppen, går runt och ler liksom. Jag tror att en del också är det för att jag har fattar nästan allt som handlar om första världskriget. Jag brukar inte fatta så himla mycket, brukar typ få sitta as länga och tragla all informtion. Men nu har jag fixat detta på typ tre dagar, jag är faktist själv otroligt glad och förvånad över det! :)
Nu skaja snart käka middag, å sen plugga lite FranÇaise.

nombreuses accolades et des baisers!
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0