Dålig uppdatering...



ledsen för dålig uppdatering! Är hos mamma så att det är lite jobbigt att gå in på internett för vi har inte trådlöst internett här.. :/ men nu kommer det ett inlägg iaf om vad som har hännt under min vecka :)

Under veckan så har jag varit på gymmet i tisdags och i onsdags, det känns faktist i kroppen att man har tränat. Jag tog extra tyngder på alla så det känns... När jag vaknade onsdags så känndes det inte som om jag kunde röra mig. Kunde knappt skratta för jag hade sån hemsk träningsverk i magen!.. hehe. Men nu hare blivit lite bättre som tur var :)

Som vanligt har vi också haft massa läxor och läxförhör. I torsdags så hade vi friluftsdag å då var jag och frida på bågskytte första passet, och vi hade curling det andra passet. Jag hade inte med mig min kamera men de hade frida. Så hoppas på att hon lägger upp videor och bilder som jag kan visa :)

Nu är gymnasievalet klart! känns verkligen sköönt. Det blev sammhälle/beteendevetenskap på skavdern som första och som andra blev det samma, men på åkersvik. Sen valde jag också ett tredje val som blev vo programmet på västermalm. Jag vet att jag vill jobba innom vården för jag tycker det verkar interessant! Guud vad kul och få hjälpa människor som behöver hjälp. Att bli glad genom att få glädja andra ♥

Ikväll blire bara att stanna hemma och äta härlig middag med familjen. Mamma ska laga pasta med en räksås, så himla god! ♥

Imorgon så ska jag jobba igen, jag börja kl 8.00 och jobbar till 14.00. Jag har haft jätte ont i ryggen idag så jag kommer väll troligen att ha ännu mer ont imorgon när jag har lyft massa saker. Efter att jag har jobbat så ska jag äntligen få träffa Amelia och tillbringa sedan resten av kvällen med henne. Det blir troligen  Kinamat + film här hemma. myys! :) 

mämen hurrenini, nu ska jag gå och njuta av mammas middag!
Hoppas alla nu får en härlig helg med mycket bus! :)

Simma lungt! ♥

/Emm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0