bilder från förra veckans friluftsdag





som ni ser så är bilderna från fridas blogg.

Här kommer bilderna från förra veckans friluftsdag. Vi hade som ni ser bågskytte och curling. Mycket rolig dag vare! :)♥

Har inte berättat om helgen än, men bra var den! Jag och Amelia gick iaf ut på kina i stan och åt middag. Sen åkte vi hem igen och kolla lite på film, å sen sov hon kvar där. I söndags gjorde vi inte så mkt mer än att bara vara hemma och ta det lungt. Sen bakade vi kladdkaka som faktist smakade helt okej trots att vi måste ha gjort något fel för att vi bara hade inne den i ugnen i 15min.

Jag känner mig lite bättre nu, jag tror febern har sjunkigt. men har fortfarande ont i hela kroppen och är jätte trött.  Jag vill faktist gå till skolan för att missa så lite som möjligt. Så man får hoppas på det bästa att man inte har feber imorgon..

Kramar
/Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0