Who you are

Idag har jag som sagt varit hos Rickard och spelat. Idag gick vi igenom låten "who you are- Jessie J". Den låten är ashärlig och jag vill kunna spela den asbra NU! Kommer sitta varje dag nu och nöta tills jag kan den. Ska iaf spela så mycket jag hinner med tanke på hur jävla mycket plugg jag har framför mig...

Dagen igår var iaf jättemysig tyckte jag. Vi såg på film, hade tjejmys och spelade lite spel. Tack för gårdagen och alla fina presenter mina kära vänner! ♥

Ikväll ska jag plugga lite matte och franska. Jag och pappa ska också åka ut en sväng och övningsköra lite igen. Det var askul igår, men det var halt som satan! Imorogn är det skolan som vanligt. Längtar inte sådär jätte mycket tills när jag ska kliva upp typ halv sju imorogn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0