Vi skapar världen genom våra tankar...

Ska fira nyår med kusinerna som sagt och det lär inte bli några fler inlägg 2011. Nästa gång jag skriver är det 2012 för att jag lär inte skriva när jag är borta. Om inte så får jag tacka alla mina nära och kära, vänner för att underbart 2011 men 2012 ska bli ännu bättre! Mitt och Alicias nyårslöfte är att vi ska verkligen börja att ta träningen på allvar, vi ska träna som fan!.. Inte sant Alicia? ;)

Pratade med Amelia nyss och vi har inte hittat några blilligare bljetter till Göteborg än för 1200kr. Jag tycker ändå att det är ganska mycket pengar men jag antar att man inte kan få tag på så mycket billigare om man bokar en vecka innan... Det skulle ändå vara jävligt roligt men vi får se hur det bir, vi ska ju åka utomlands till sommaren också :)
Hoppas alla får fira nya året på ett bra sätt och att alla är friska och glada! :D

Gott nytt år på er alla mina kära!
Många pussar och kramar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0