Se inte för mycket bakåt, då går du med ryggen i framtiden

Hejochhallå!

Det blir ett till inlägg innan 2012 ändå för att mamma hade tydligen tagit med sig datorn hit. Idag har vi varit på stan här i dalarna. Det blev inte mycket saker precis men några smågrejer. Imorogn ska vi åka till "lager 157" vilket är en stor butik med massa grejer för ett ganska så bra pris. Sedan så blir det hem och fixa håret på alla mina små söta gullkusiner så de är fina inför 12 slaget... På söndag åker vi mot sundsvall igen för att på månda ska jag jobba.

Nu är det nästan bokat, jag och amelia ska iaf boka nu. På onsdag kl 5.00 går vårat tåg mot Göteborg och vi stannar där tills på lördag. Det ska bli jättekul att få komma iväg själva bara hon och jag ett tag. Vi ska bara ta det lungt, mysa på och handla massa på rean :)

Idag fyller iaf min mamma 39år och måste säga hipp hipp, hurra, hurra, hurra, hurra!
Stort grattis till världens bästa mamma!


Haha, inte världens finaste bild.. men den bjuder vi på! ;) hehe...

Gott nytt år till alla mina käraste vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0