Plugga på helgen...

Iadg känner jag mig mycket piggare! Det har varit skolan som vanligt, men dagen idag känndes faktist ovanligt kort...
Efter skolan åkte jag och Erica till birsta en sväng för att fixa lite julklappar. Jag har köpt till hälften nu men har de svåraste presenterna kvar :(

Jag känner mig faktist oerhöt stressad av skolan just nu. Nästa vecka har jag matteprov och vård arbete som jag ska lämna in och jag har inte börjat med något än. Jag har sagt till mig själv att jag igentligen inte ska plugga så mycket på helgerna för att då ska jag vara ledig från skolan och bara vila och ta de lungt, men det går fan inte när man har så jävla mycket så man vet ju fan inte vart man ska börja. även fast det är idol ikväll som jag vill se så måste jag plugga ikväll. Och nej, jag tänker inte hoppa höver idol, de får bli den tiden nu som är innan. Så därför hinner jag inte säga så mycket mera just nu, jag måste faktist sätta mig och plugga på en fredag även om jag igentligen inte ska :( 

Det sista jag tänkte berätta bara innan jag avslutar är att imorogn ska jag ha lite tjejkväll så det lär ju komma blider lite senare, och sen så är det gitarr med Rickard på söndag som vanligt. Men nu måste jag faktist ta mig i kragen och börja beta av lite saker på att göra listan när det gäller alla läxor...
Puss o kram och ha de bra så länge mina käraste vänner! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0