Onsdag

Inte blev det mycket sagt igår inte. Var hyffsat trött när jag kom hem efter att ha jobbat på äldreboendet mellen 11-20. Men det var som vanligt Desperate som jag såg på igår och som gjorde mig på lite bätte humör. Det blev inte så mycket plugg fast det skulle bahövas. Matteprov, Engelska, Franskaprov, Samhälleprov inlämning till vård & omsorg. Ja, listan är ganska så lång, men man ska inte klaga, så farligt är det faktist inte.

Under tiden som jag inte har bloggat har jag haft praktik, varit med Amelia och gjort lite andra roliga saker.
Nu tror jag att jag ints ska vara så långrandig utan avrund här. Hoppas att allt är bra med er! ♥
Jo just måste bara säga att nu har vi bokat resa till Frankrike igen med familjen. Vi åker nästa år i börja av Juli! :D
/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0