En tripp till Göteborg kanske?

Hejohallå!

Jag och Amelia har just kommit på att vi är sugen att åka till Göteborg på lovet. Hittade tåg för 1200kr som tar fucking sju timmar! Aja, vi får se hur vi gör. Det skulle ju vara jävligt kul men det går ju åt massor av pengar också... Vi ska ju åka utomlands i sommar också så då gäller det ju också att man har råd...

Känner mig så jävla stressad över skolan just nu för att vi har ganska mycket saker som ska göras och jag fattar inget.
Jag och Alicia skulle igentligen gå och träna imorogn men jag känner att jag verkligen inte hinner nu även om det skulle vara jävligt härligt att träna.
Men nu som ni säkert försår så har jag inte tid med datorn längre. Har massor av annat som behövs göras, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0