Det ekar över hela staden, något stort på gång för det är kö från gatan ut i hallen....

Ledsen kära ni men det blev inget inlägg igår kväll, men bilderna kommer nu istälelt.....
Tröja från H&M, devided 199kr
Linne från H&M 79kr
Skor från scorett 399kr
♥ Idag så har jag bara varit på skolan som vanligt och fatkist vanliga lektioner idag. Först så var det samhälle med en jävligt cool lärare som tyckte att vi inte behövde göra något den lektionen, så vi fick sluta 40 min tidigare. Sen så var det Engelska och vi skulle skriva ett brev om oss själva som vanligt. Sen hade vi matte och den otroligt hemska mattediagnosen. Hon ba, "nar lektionen ar slut så ar den slut, om ni inte hinne med att göra allt så ar det bara så". Vad fan, jag han vi inte långt eller...... Hon kan ju nästa inte ens prata svenska. För er som har gått på vibacke tidigare så kan jag ju berkriva henne som en liten (mini Kais).
Men skönt med helg nu, känns som att det kommer att ta slut väldigt snabbt. På måndag börjar ju skolan igen, då börjar man men Franska på hedberska kl 08.30. Någon som går på hedberska och vet vart sal 259 ligger? haha, annars lär jag få springa runt där som en galning på måndagmorgon.
Imorgon så ska vi som sagt fira peter som igår fyllde 40år. Det kommer att vara ca 40 pers här imorgon, och jag och lille mor ska sjunga. Om ni ser min rubrik så kan ni säkert lista ut vilken låt jag ska sjunga. Kommer säkert att bli en super kväll ska ni se!
Sen på söndag så blir det bara att vila upp sig inför måndag då man ska ställa alarm på 06.30 för att åka till skolan.
Hoppas ni alla får en superhelg!
Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0