Träff med Rickard...

Då var det slut på helgen och psrcis som jag sa så gick den mycket snabbt tyckte jag. Nu är det tisdag vilket betyder att det är skoldag igen. Nu har vi psykologi med Kenneth men jag tycker inte att det är så mycket till lektion att sitta och blogga, men det är helt okej för mig! Idag så slutar men 20 i tre och sen blir det hem för att börja att packa upp kartonger till mitt nya rum. Jag sov som en gud inatt, det var så jäkla härligt med en stor och ny säng!

Under veckan någon dag så ska jag ta kontakt med Rickard och han ska få lära mig att bli bättre att spela gitarr, Det ser jag verkligen fram emot!
Vårat internet hemma har pajat så vet inte hur det kommer att gå med bloggandet under veckan, men ska göra så gott jag kan! Om jag får det att fungera någon dag så kommer det också att komma in bilder från Peters 40-års fest i helgen. Men nu ska jag försöka att angagera mig lite i skolan, så slänger jag in ett inlägg när jag får tillfälle.

hejjsvejs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0