Börjar nu snart skriva igen...

 

Ligger nu i soffan och bara tar det lungt och andas ut efter en härlig dag. Imorse så var jag och spelade lite golf men bror och pappa. Och har sedan bara varit hemma och badat och legat i solen och bara njutit av de sista dagarna som en människa innan skolan börjar.
Jag kan inte beskriva med ord hur jävla nervös jag är men det är sjukligt. Imorgon så ska jag och Anna och på något möte inför gymnasiet och få lite info innan måndag. Jag har absolut ingen aning och vilka det är som ska gå omvårdnads programmet, med det går nog bra ändå ska vi se.

Jag vet att jag har varit otroligt dålig att skriva under sommaren men jag har verkligen inte haft tid känner jag, men det lovar jag att det ska det bli ändringar på nu! Först varit i Frankrike, sen Göteborg. har också jobbat en månad och samtidigt försöka ta de lungt och njuta av solen och bada. Jag och Frida har också försökt att göra några videos från sommaren, ska lägga in dem så fort jag kan förstå mig på hur man ska göra.

Nu, ikväll så ska familjen se på film och slappa framför tvn, sköönt. Sendan imorgon så blir det baka till Madelenes kalas på lördag och sen möte på skolan.

/Emm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0