Andra dagen i gymnasiet

Första dagen gick faktist mycket bättre än vad jag trodde att den skulle göra. Jag var ju såklart as pirrig så jag mådde illa, men det släppte sedan också ganska snabbt. Igår gick vi typ bara omkring på skolan & fick lite info och så.
Men idag så har vi varit i sidsjön och försökt att lära känna varandra lite bättre. Kan nu faktist nästan alla 26namn  redan andra dagen, så det känns ganska okej faktist.
Imorgon så börjar vi kl 10.10 med våran riktiga första lektion, vilket jag tycker verkar lite tidigt att börja redan tredje dagen....menmen. Så imorgon är det till att vara lite nervös igen för att då så kommer även ettorna och tvåorna att vara där, men det kommer säkert att gå jätte bra det med.

Ikväll så ska jag bara ta det lungt och gå och lägga mig i tid, jag kommer mig så jävla slut i kroppen. Och imorgon efetr skokan så ska jag och alicia gå på stan en sväng och kika lite.

Som sagt ås har jag varit superduperdålig att skriva men som sagt ås har jag inte suttit vad datorn så mycket uder sommar lovet, men det ska de bli ändringar på nu. Jag lovar att jag ska försöka skriva varje dag så mycket som möjligt. ♥

/Emm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0