You are my only, and I must follow on the road that lies a head, and i won´t let my heart control my head.




Ingen rast ingen ro. Ikväll består min kväll också av att plugga, det är faktiskt skönt om man börjar i tid efetrsom att vi har massa saker längra fram. Så att allt inte kommer som i en stor klump, för att då blir det otrolgt svårt att lära sig. Idag efter skolan fick jag kopla bort plugget ett litet tag iaf när jag gick och gymmade. Vi brukar ju göra det varje onsdag. Det är jobbig när man verkligen tar i, men man känner sig duktig och frisk i kroppen när man är klar, härligt att träna! :)
Tänkte som sagt slå upp min franska bok nu och sätta igång med att lära mig tråkig gramatik! :(

tjarå så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0