Nu är sommaren snart här ♥






















 

Dessa bilder togs igår av Olivia Engstrand
Det var igentligen meningen att jag och Amelia skulle dra in till stan en sväng går, men vi missade bussen och gick då istället in till vi och tänkte fota lite. Bilderna blev inte så bra som jag först knäppte på oss med min kamera så jag ringre hit olivia. visst blev bilderna härliga, man ser att snart är äntligen sommaren här. Igår var det verkligen sommar värme ute, idag är det inte lika varmt för att det blåser lite. Amelia har sovit här under helgen och ska också hänga med ut till stugan i helgen. Man kan hoppas på att det kommer vara lika varmt alla de dagarna nu på lovet. 

Nu tänkte jag lägga undan datorn för ett tag och istället greppa tag i disktrasa och sätta på musik & börja städa upp här lite. Måste ju göras innan man ska åka till pappa igen imorgon så det är fint när man kommer tillbaka. 

Tänkte också ge lite förslag på bra bloggar inna jag avslutar här: 

Amanda Hådén

Sofia Jonsson

Frida Selin

Kenza

Micahs

Emma Bårman 

Jennifer Westling

Amanda Wahlsten

Kajsa Sundberg




Hejdå så länge!

/Emm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0