Nya inköp..



Jo, det ju super att städa! Nu skiner golvet här inne på mitt rum, men det som gör mig på lite sämre humör är att det inte kommer att vara lika skinande rent när jag kommer tillbaka från pappa :(
Tänkte visa vad jag köpte i torsdags när jag var på birsta med Amelia i åtta timmar. Jag slutade typ 11 då så jag vi drog dit och jag tänkte införskaffa lite linnen. Det blev också som ni ser en "dubbel ring", ett hårband på rea & en liten topp.

I veckan så ska Amelia hänga med mig ut till stugan och ha det skönt. Vi ska basta, bada bubbel, sola & helt enkelt njuta av livet!

Nu tänkte jag iaf avrunda här, & ta emot olivia som snart kommer och plingar på på dörren.
Ha en förtsatt trevlig kväll mina kära läsare!

Stora kramar från
/Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0