hipp hipp hurrra!!





Idag är ingen vanlig dag, för idag är det bästa brors födelsadeg, som redan fyller hela 10år. Det började med att vi kom in på morgonen och sjöng lite för honnom efter att jag och Amelia hade försovit oss. Ja, nu har jag ju inte bloggat på ett tag. Men i lördags kom iaf Amelia och sov kvar tills idag, å jag skulle igentligen börja kl 09.10 men var ju tvungen att gå upp lite tidigare idag, men men..aja :)
Som sagt så hat ju Amelia sovit hos oss i helgen och mormor var hos oss i fredags.

Nu i helgen så ska jag jobba på lördag och sen ska jag plugga otroligt mycket. Håll i hatten, nu ska jag säga alla mina prov jag ska ha längre fram. v. 16 på onsdag ska jag ha Franskaprov, v.18 ska jag ha matte nationella på torsdag, Å fradag samma vecka så ska jag ha so prov om mella krigtstiden, & samma dag ska jag ha musik prov med.... Sedan vecka 19 på tisdag så ska vi ha teknikprov, Buhuuuu!, otroligt mycket saker tycker jag :(

Nemen nu ska jag sluta pladra och gå ut och fira min älskade bror istället, å ska bli bättre på att upptadera på bloggen! med det är svårt när jag är hos mamma, men nu ska jag ju vara här hos pappa en vacka. :)

Pussokram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0