Hemma igen från Åre

Nu är vi hemma igen efter en härlig helg i Åre, bara jag Wille och pappa. Igår när vi var ute och åt så satte vi oss i baren när vi skulle vänta på vårat bord. Då satt artisten Petter, en stol bort från mig. Ni vet han som var med i programmet "så mycket bättre". Hehe, blev lite ställd när jag såg han där uppe. Igår hade vi alf en jätte härlig dag, lika som idag. Men idag hade jag så otroligt ont i fötter och ben så jag satte mig på sidan av backen och bara satt och njöt av livet i solen. Det var varit strolande sol där uppr hela dan, suuuper härligt! jag gjore upp en egen stol av mina skidor och stavar, ocg där satt jag ett tag och bara njööööt! Sedan var det dags att börja åka bort över för att kunna ta sig hem. Sen åkte vi hem till sundsvall igen. Och nu sitter jag här och tänkte mixtra lite med min musik så jag har bra musik att bli pepp till immorgon när jag och peter ska ut och springa.

Ikväll blir det att se på en au av mina absoluta favorit filmer "'Taken", det är en film som jag varmt kan rekomendera, den visat ikväll kl: 21.00 på 4:an.

hejdårå,
/Emm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0