Är ute i stugan och solar ♥



Är ute i våran härliga stuga nu, idag har det verkligen varit så sjukt härligt väder! Idag vaknade jag förvånadsvärt tidigt, men jag brukar inte sova längre än till nio ändå när jag somer här ute. Eftersom stugan ligger nära vattnet, och mitt rum är längst ut så kommer ju morgonsolen på mitt fönster, ja då blir det inte så lätt att somna om när det lyser som strålkastare i rummet. Så jag gick upp och åt gofrukost. Sedan pallade jag mig upp igen och tog på mig morgorocken och gick sedan ut på på altanen och satte mig i en solstol och låg och solade. Det känndes som att det var sommar fast man låg på altanen i en stol och det var snö runt om kring...hehe. Sedan har jag bara varit ute hela dengen och njutit i solen. Ikväll så ska vi grilla å det ska bli så gott.

Till veckan, så ska jag plugga som vanligt. På onsdag så ska jag ju ha franskaprov och på tisdag så ska jag kanske gå på teater med Maria. Nu vill jag att alla resterande nio veckor i skolan bara ska åka förbi så det någon gång kan blil lov!

Love
/Emm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0