A new day has come



Sitter just nu på rummet och spelar Celine Dion på högsta volym, å fundarar lite på hur jag ska lägga upp kvällen. Jo, nu ska jag snart äta, sen jag jag följa med Anna och handla på maxi. Efter det så ska jag åka hem och plugga ännu mera franska, jag har ju som sagt prov nästa vecka. Jag hoppas på denna gång att det ska bli ett bra myckeet bättre resultat, jag vill ju som tidigare sagt att jag ska få bättre betyg i franskan, menmen..he blir som he blir :) Efter att jag har studerat min franska så ska jag ta itu med nästa prov, vilket är so om mellankrigstiden.
Sedan tycker jag att jag har varit så duktig så att jag ska belönas med att se på lite Desperate housewives.

Nästa vecka på tisdag så ska jag och älskade faster Maria gå på en till teaterträff, då bli det en som heter "den som lever får dö". Hon hade blivit rekomenderad att den skulle vara bra, så vi kör väll på en då!, men det är en liten sak, jag kommer att missa desperate housewives :(

Ska äta nu, sedan så vet ni ju resten av vad jag ska göra med kvällen.
kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0